selangor, bukit tinggi, Malaysia

2010年7月8日星期四

在你的世界几乎没有我..

yesterday night 2:30am
with 4 Fellow go see worldcup
i not worldcup kaki
just go see for fun
near 5am only back home
Prepare awhile then sleep..


today thursday 08-7-2010
no work
so yesterday only can go for fun
12pm++ only wake up
wake up Prepare and eat my breakfast
3pm go jj old town with girl
online
pay celcom broadband
walk awhile
back home

reach home
Prepare
take a nap
wake up at 7pm
eat my dinner
take a bath
online-ing
9pm go Basketball court
also go for fun
just have a look
11pm++ balik
No supper...


"你"每次都让"我"失望
对你真的是"无言"到彻底
还以为是什么事情
怎知是要帮"他"
"他"不是很有钱的吗?
在"你"的世界里
不会有"我"
每次都是自己想太多
每次都还是自己傻傻的
没办法
谁叫自己爱上了
"我"想开口对"你"说
其实我还一直爱着"你"
但我没有勇气
我知道
再下去可能就只能做朋友
一直还是担心是想太多
"你"可以让"我"觉得自己是对的吗..

没有评论:

发表评论